Eesti English
«
»

EPOE INFO

Kuidas tellida?

E-poe valikus püüame pidevalt hoida vähemalt 1 eksemplari igast tootest. Kui leiad meie kodulehelt enesele sobivad ehted ja lisad need ostukorvi, saad pärast tellimuse kinnitamist süsteemi poolt automaatselt koostatud arve. Seejärel saadame Teile ka isikliku tagasiside selle kohta, et tooted on olemas ja millal kauba posti paneme. Arvet ei ole vaja tasuda enne, kui kaup on käes.
  • Kui sobivat toodet ei ole laos, saada oma sooviga kiri info@schenkenberg.ee ja võtame ise ühendust, et leppida kokku tellimuse täitmise üksikasjad. Tavaline ehete valmistamise aeg on 10–14 päeva.
  • Kui olete sisestanud vale tellimuse või soovite tellimust tühistada, saatke sellekohane kiri aadressile info@schenkenberg.ee
  • Tooteid on Teil võimalik tellida külalisena või registreerunud kasutajana. Registreerimisel küsime vaid neid andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kohaletoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul.
 
Kuidas kauba kätte saab?
Enne ostu kinnitamist on vaja valida ka kättetoimetamise viis. Postikulud liituvad arvele. Tavaline saatmise aeg on 2–3 päeva.
Teil on võimalik valida mitme kättetoimetamise viisi vahel:
  • Omniva pakiautomaadi kaudu, hind 2,79 €. Omniva pakiautomaatide asukohad leiate siit.
  • Itella SmartPosti pakiautomaadi kaudu, hind 2,95 €. SmartPosti pakiautomaatide asukohad leiate siit.
  • Tulete ise kaubale järele Tallinnasse Kalamajja (täpsem juhend telefonitsi 5166916 Aivar)
 
Kas kaupa tagastada saab?
Teil on õigus 14 päeva jooksul kaup välja vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis. Toote tagastamise kulud kannab ostja. Kui soovite kaupa tagastada või vahetada, palun saatke e-kiri aadressile info@schenkenberg.ee.